Gaziantep’te bir aracın bölmelerine gizlenen 198 adet kaçak cep telefonu, polis ekiplerinin dikkatli çalışmalarıyla yerleştirildiği bölmelerde bulundu. Gaziantep, KOM Şube Müdürlüğü ekiplerince, Şanlıurfa - Gaziantep otobanı doğu gişelerinde durdurulan bir aracın çeşitli bölmelerine gizlenmiş 198 adet kaçak cep telefonu ele geçirildi. Olayla ilgili yakalanan 3 şüpheli hakkında yasal işlem başlatıldı.
Dicle’de organik bağcılık yaygınlaşıyor
2021-01-13 00:00 - Dünya