İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kentte düzensiz göçün önlenmesine yönelik denetim ve kontrollerine devam ediyor.Bu kapsamda il merkezi ile Keşan ve Lalapaşa ilçelerinde yapılan denetimlerde 15 düzensiz göçmen yakalandı.Düzensiz göçmenler, işlemlerin ardından İl Göç İdaresi Müdürlüğüne gönderildi.
Sakarya Milli İrade Platformu: Filistin mücadelesini desteklemek tüm insanlığın görevidir
2023-12-30 17:01 - Güncel