?>

Erdoğan: Sivas’ı eğitimde tekrar ayağa kaldırmak en önemli görevimizdir

Eğitim - 9 ay önce

Sivas İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan, "Sivas’ı eğitimde tekrar ayağa kaldırmak en önemli görevimizdir" dedi.
24 Ocak’ta görevi devralan İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan, basın mensuplarıyla bir araya geldi. Erdoğan, kentte eğitimde kaliteyi artırmaya yönelik çalışmalar yapacaklarını açıkladı. Milli Eğitim Bakanlığı’nın Sivas’taki temsilcisi olarak, bakanlığın ve devletin vizyonunu kentte hayata geçireceklerini vurgulayan Sivas İl Milli Eğitim Müdürü Fatih Erdoğan, "Türkiye Yüzyılı maarif modeli kapsamında artık tarihte bir figüran olarak değil, tarih yazan nesiller yetiştirmek için elimizden gelen her şeyi yapacağız. Medeniyette yer alan değil, medeniyet inşasında yer alan, gelenek ve göreneklerine bağlı nesiller yetiştirmek için sahada olacağız" diye konuştu. Sivas’ın güçlü bir eğitim altyapısına sahip olduğunu söyleyen Erdoğan, "Sivas, ciddi manada yatırım almış eğitim altyapısına, kültürüne ve profesyonel yöneticilere sahip. Bize düşen ise, mevcut durumu daha ileriye nasıl götürebiliriz, düşen bir motivasyon varsa bunu tekrar nasıl yükseltebiliriz, sorularına çözüm bulmaktır. Eksik yanlarımızın ne olduğunu analizlerle ortaya koyarak tekrar ayağa kaldırmak en önemli görevimizdir" dedi.
"Amacımız yapılmış bir işin kalitesini arttırmaktır"
Eğitimde kalitenin önemine dikkat çeken Erdoğan, "Eğitim-öğretime öğrencilerin erişimi konusunda problemler hususu ile ilgileneceğiz. Öğrencilerin dışında kalan halkımızın eğitim-öğretime ulaşması ve geliştirme yönünde çalışmalar yapacağız. Özel eğitime ihtiyaç duyan çocuklarımız ile ilgili hangi çalışmalar yapabileceğimiz konusunda çalışmalarımızı olacaktır. Eğitim-öğretimde kalite ile alakalı ise öğretmen ve öğrencinin eğitim ortamlarının iyileştirilmesi hususunda çalışmalarımız olacaktır. Ulusal kapasite açısından, insan kaynakları planlanması, fiziki mali teknolojik altyapı, yönetim ve organizasyon ile alakalı çalışmalar gerçekleştirileceğiz. Benim eğitime bakış açım, yapılan işin çok olması değil, yapılmış bir işin kalitesini arttırma yönündedir. Çocuklara okulda belli saatler boyunca ders verip hayatlarında yalnız bırakamayız. Eğitimciler olarak tüm hayatları içerisinde olmak zorundayız. Aynı zamanda veliler de eğitim hayatının içinde olmalılar. Veliyi, öğretmeni ve öğrenciyi ayrı olarak değerlendiremeyiz "ifadelere yer verdi.

Kaynak: IHA
Haftanın Öne Çıkanları

Ankara’da Muş rüzgarı esti

2025-02-21 00:22 - Kültür Sanat

Osmaniye’de kaçak silah operasyonu: 8 gözaltı

2025-02-21 00:03 - Asayiş

RAMS Park’ın zemininde son durum

2025-02-21 00:07 - Spor

Tarlasının sürülüşünü çekerken traktörün altında kalan sürücü öldü

2025-02-19 00:03 - Asayiş

Sakaryaspor, Ümraniyespor mesaisinde

2025-02-21 00:18 - Spor

Anadolu Üniversitesi’nde ’Viyolonsel Resitali’ gerçekleştirildi

2025-02-21 00:13 - Kültür Sanat

Elazığ’da 3 ilçede eğitime ara verildi

2025-02-20 00:03 - Eğitim

Bilecik’te kaybolan kadını bulmak için ekipler arama çalışması başlattı

2025-02-19 00:23 - Asayiş

Kağıthane’de geniş çaplı asayiş ve narkotik uygulaması

2025-02-19 00:07 - Asayiş

Tekirdağ’da 111 adet uyuşturucu hap ele geçirildi

2025-02-19 00:13 - Asayiş

İlgili Haberler

Muğla Orman Bölge Müdürlüğü personeline silah eğitimi

11:37 - Eğitim

Van İl Milli Eğitim Müdürlüğünde görev değişimi

00:38 - Eğitim

Türk Kızılay’ından Cizre’de engellilere anlamlı etkinlik

16:08 - Eğitim

Antakya’da gençlik akademisi öğrencileri geleceğe hazırlıyor

16:16 - Eğitim

Okullarda sıfır atık kültürü yaygınlaşıyor

13:12 - Eğitim

Günün Manşetleri

Ergani Sulh Ceza Hakimi Tosunoğlu, tabur ve ilçe jandarma komutanını ağırladı

11:45 - Diyarbakır

Diyarbakır’ın Tarihi Hazinesi: Hüsrev Paşa Camii ve Keçi Burcu Ziyaretçilerini Bekliyor

11:39 - Diyarbakır

Diyarbakır’ın Geleneksel İğne Oyası Kültürü Yeniden Canlanıyor

11:30 - Diyarbakır

Diyarbakır Ahşap Oymacılığı Geleceğe Taşınıyor: Ustalardan Sanata Yolculuk

11:20 - Diyarbakır

Diyarbakır’ın On Gözlü Köprüsü, Soğuk Havalara Rağmen Turist Akınına Uğruyor

10:26 - Diyarbakır