?>

Menteşe’de genç kızlar basketbol il birinciliği müsabakaları tamamlandı

Spor - 1 yıl önce

Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 3x3 Genç Kızlar Basketbol İl Birinciliği, Menteşe Spor Salonu’nda oynanan müsabakalarla sona erdi.
Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın destekleriyle düzenlenen organizasyonda, sporun birleştirici gücü ve takım ruhu ön planda ortaya çıktı. "Okul Sporları ile GSB Hep Yanınızda" sloganıyla başlayan turnuva kıyasıya mücadeleye sahne oldu. turnuvayı birincilikle bitiren takımlar ödüllerini alırken, başarılı sporcular Muğla’yı temsil etme hakkını kazandı.

Kaynak: IHA
Haftanın Öne Çıkanları

I. Bartholomeos’dan İznik’e önemli ziyaret

2025-02-10 17:27 - Kültür Sanat

900 rakımlı kar altındaki köyde yaşama mücadelesi

2025-02-08 16:38 - Güncel

Yolaltı Ticaret MTAL Bowling Takımı, Türkiye Finallerinde 3. Oldu

2025-02-09 15:03 - Diyarbakır

Diyarbakır’ın 1960’taki Hali Ortaya Çıktı!

2025-02-11 10:36 - Diyarbakır

Diyarbakır'da Haftalık Hava Durumu Değişkenlik Gösteriyor

2025-02-09 15:39 - Diyarbakır

Kayseri’de eğitime kar tatili yok

2025-02-11 22:48 - Güncel

Depremzede ailenin kaldığı konteynerda yangın çıktı

2025-02-11 19:43 - Asayiş

Cezaevinden çıktı uslanmadı

2025-02-13 14:23 - Asayiş

Maltepeli çocuklar Barış Manço’yu unutmadı

2025-02-11 21:22 - Güncel

Gazetecilerden Hasan Başyiğit’e vefa yemeği

2025-02-07 19:37 - Güncel

İlgili Haberler

Amedspor’dan Savunmaya Güç Takviyesi

01:54 - Spor

DEPSAŞ Enerji’nin 3 Yıldızı Milli Takım Yolcusu

10:40 - Spor

Bilecikli milli sporcudan bronz madalya

09:41 - Spor

Fenerbahçe'de Üç Ayrılık Birden

16:26 - Spor

Fenerbahçe’ye Düzce’de Coşkulu Karşılama

13:01 - Spor

Günün Manşetleri

Çermik'te turizm bölgesinde temizlik

10:24 - Diyarbakır

Ebedinoğlu: Türkiye’nin Gündemi Üretim ve Ekonomi Olmalı

10:09 - Diyarbakır

Kokartlı rehberler 541 kilometrelik Kral Yolunu Gezdi

10:05 - Diyarbakır

Amedspor’dan Savunmaya Güç Takviyesi

01:54 - Spor

Silvan’da Korku Dolu Anlar

01:50 - Diyarbakır