?>

Okullar uzaktan eğitime geçti, İzmirli öğretmen küçükbaş hayvan beslemeye başladı

Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesinde görev yapan İzmirli Erhan Topuz isimli öğretmen, pandemi nedeniyle okulların uzaktan eğitime geçmesi sonrası kiracısı olduğu aileye yardım etmek amacıyla kendi ahırını yapıp koyun ve keçi beslemeye başladı..

Diyarbakır - 5 yıl önce

Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesinde görev yapan İzmirli Erhan Topuz isimli öğretmen, pandemi nedeniyle okulların uzaktan eğitime geçmesi sonrası kiracısı olduğu aileye yardım etmek amacıyla kendi ahırını yapıp koyun ve keçi beslemeye başladı. Beytüşşebap’a bağlı Pirinçli köyü Kavaklı Mahallesindeki okulda görevli İzmirli coğrafya öğretmeni Erhan Topuz, korona virüs salgını nedeniyle okulların uzaktan eğitime geçmesinin ardından kiracısı olduğu aileyle beraber koyun ve keçi beslemeye başladı. Köy hayatına uyum sağlayarak keçi ve koyun besleyen Topuz, aynı zamanda öğrencilerini de ihmal etmiyor. Topuz sabahın ilk ışıklarıyla kalkıp eşi ölen ev sahibiyle beraber saman ve su hazırlayarak ahırdaki hayvanlarına yem veriyor. Koyun ve keçilere gözü gibi bakan öğretmen Topuz, köy hayatına tam anlamıyla uyum sağladığını ifade etti. Topuz, "1994 İzmir doğumluyum. 2 yıldır burada kalıyorum. İzmirli olmama rağmen köy hayatına alıştım. Pandemi nedeniyle okullar kapanınca bu işe girdim. Ev sahibi olan teyzemizle beraber bu işi yapıyorum. Pandemi sürecinde sabah erkenden uyanıyorum. Hayat ve iş akışıma engel olmayacak şekilde işime odaklanıyorum. Çok mutluyum" dedi. Ev sahibi olan Hazal Özdemir de, "Erhan Topuz benim oğlum gibidir. Burada bizimle beraber kalıyor. Sürekli hayvancılıkla uğraşmak istediğini söylüyordu. Son olarak gidip koyun keçi aldı. Beraber ahır yaptık ve burada besliyoruz. Maddi durumum yok devletimizden bana yardım edilmesini istiyorum. Eşim vefat etti. Çocuklarıma ben bakıyorum. Erhan sabahleyin benimle beraber bu işi yapıyor buraya çok alıştı" diye konuştu. Uludere İlçe Tarım ve Orman Müdürü ve veteriner hekim Murat İnan da "Ülkemizin her yeri bizim için önemlidir. Erhan hocamız telefonla ulaşarak bilgiler almak istediğini söyledi. Bir yıla yakındır konuşuyoruz ve kendisine yardım ediyoruz. Bugün Uludere’den geldim. Pandemiden dolayı ben geldim ve aşıları yaptım. Aynı zamanda gebelik testlerini yaptım hayvanların hepsi gebe ve çok sağlam. Öğretmenimizi kutluyoruz" şeklinde konuştu.

Haftanın Öne Çıkanları

Dicle’de organik bağcılık yaygınlaşıyor

2021-01-13 00:00 - Dünya

Akçakale’de 5 bin 500 paket kaçak sigara ele geçirildi

2021-01-08 00:00 - Güncel

(Özel) Doç. Dr. Adem Palabıyık Diyarbakır anneleri ile ilgili sosyolojik bir çalışma yaptı

2021-01-08 00:00 - Diyarbakır

Bakan Çavuşoğlu: “Avrupa Birliği bize köstek değil destek olmalıdır”

2021-01-12 00:00 - Eğitim

Polisi görüp bırakıp kaçtıkları araçtan 4 kilo esrar çıktı

2021-01-13 00:00 - Güncel

Otobüsteki uyuşturucuyu ’manken’ buldu

2021-01-13 00:00 - Diyarbakır

Ergani Belediyesi araç filosunu genişletti

2021-01-13 00:00 - Diyarbakır

Fatih Terim: ″Geç oldu bizim için, güç oldu açıkçası ama oldu″

2021-01-13 00:00 - Dünya

Hakkari’deki sokak kedileri emin ellerde

2021-01-13 00:00 - Güncel

Köy köy gezip ″iyilik dağıtıyorlar″

2021-01-08 00:00 - Dünya

İlgili Haberler

Diyarbakır’ın Çınar İlçesinde Trafik Kazası

11:44 - Diyarbakır

Hilal Ay ve Venüs aynı karede 

11:40 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Çocuklarla Buluştu

10:39 - Diyarbakır

Dicle Kaymakamından Jandarma Personeline Başarı Belgesi

10:27 - Diyarbakır

Dicle Elektrik'ten Tarımsal Sulama Borçlarına Sert Önlem

10:09 - Diyarbakır

Günün Manşetleri

Diyarbakır’ın Çınar İlçesinde Trafik Kazası

11:44 - Diyarbakır

Hilal Ay ve Venüs aynı karede 

11:40 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Çocuklarla Buluştu

10:39 - Diyarbakır

Dicle Kaymakamından Jandarma Personeline Başarı Belgesi

10:27 - Diyarbakır

Diyarbakır-Bingöl Sınırında Kayıp Alarmı 9 Gündür İz Yok

09:59 - Diyarbakır