?>

Otobüslerde emekliye yüzde 20 indirim

Şehirlerarası otobüslerde emeklilere yüzde 20 indirim yapılmasına yönelik hüküm yönetmeliğe girdi.

Güncel - 2 yıl önce

Resmî Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanan ve karayolu taşıma yönetmeliğinde değişiklikler yapan yönetmeliğe geçici madde eklendi.
Buna göre göre, 2024 yılı sonuna kadar, emekli olduğunu bilgi ve belgeyle ispat edenlere, yolcu biletlerinde yüzde 20 indirim uygulanacak. Hükme uymayan B1 ve D1 yetki belgesi sahiplerine, her bir ihlal için 5 uyarma verilecek. 
Haftanın Öne Çıkanları

Diyarbakır'da 1 kişinin öldüğü kazada sürücü tutuklandı

2024-05-27 10:59 - Diyarbakır

Nöroloji Uzmanı Dr. Demir'den D vitaminin önemi

2024-05-30 14:17 - Diyarbakır

Sürekli esniyorsanız dikkat!

2024-05-28 12:22 - Sağlık

Bakan Fidan Gazze görüşmeleri için İspanya'ya gidiyor

2024-05-29 06:58 - Güncel

Diyarbakır'da "Beyaz Manda" Görenleri Şaşırttı

2024-05-29 15:43 - Diyarbakır

Nezaket okullarında karne heyecanı

2024-05-31 00:22 - Eğitim

Gazze'ye giren yardımlarda önemli düşüş

2024-05-30 11:55 - Dünya

Kolera salgını Yemen'i yeniden tehdit ediyor

2024-05-25 10:31 - Dünya

Avrupa Yetim Eli, Tanzanya'da yardım çalışmalarına devam ediyor

2024-05-28 10:18 - Güncel

Diyarbakır'da Silahlı ve Bıçaklı Kavga: 2 Yaralı

2024-05-30 10:55 - Diyarbakır

İlgili Haberler

Minareye yer bulamayınca duvara tasarladılar

09:28 - Güncel

Antakya’da yer fıstığı üretimi yapılan araziler incelendi

09:49 - Güncel

Alzaymır Merkezi’nde yeniden hayata tutundu

16:37 - Güncel

Atletizmde 9 yıldır kırılamayan Türkiye rekoru kırıldı

16:41 - Güncel

Polislerden şehit ailelerine anlamlı ziyareti

16:45 - Güncel

Günün Manşetleri

Diyarbakır’da Kavurucu Sıcaklarda Uzmandan uyarı

11:45 - Diyarbakır

Diyarbakır Gazi Yaşargil Hastanesi’nde Bir İlk

11:31 - Diyarbakır

Çermik’te Takdir Alan Öğrencilere jest

11:17 - Diyarbakır

Diyarbakır Suriçi’nde Aydınlatma Seferberliği

10:27 - Diyarbakır

Siverek Caddesi’ndeki Alevler Kontrol Altına Alındı

10:24 - Diyarbakır