Bursa Merkez Yıldırım ilçesine bağlı Kaplıkaya Mahallesi'nde ikamet eden 14 yaşındaki Arda T., okulunun üstündeki ormanlık alanda bir kadın cesedi gördüğünü 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Arda'nın ihbarı üzerine Bursa İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri olaya müdahale etti.
Olay yerine polis ve sağlık ekipleri yönlendirildi. Polis, geniş bir alanda detaylı bir araştırma yapmasına rağmen herhangi bir bulguya ulaşamadı. Bunun üzerine Arda T. ve babası, ormanlık alana gelerek gördükleri yeri tarif etti. Ekipler, Arda'nın gördüğü cismin bir poşet olduğunu tespit etti. Ardından, polis ve sağlık ekipleri normal çalışma düzenine dönerken, Arda T. ve kardeşi, ekiplere özür dilemeleriyle birlikte bölgeden ayrıldı.