?>

Silvan’da sağlık çalışanlarının aşılanmasına başlandı

Diyarbakır’ın Silvan ilçesinde korona virüs aşılama çalışmaları başladı. Aşıyı ilk yaptıran İlçe Sağlık Müdürü Dr. Mahmut Utangaç, ilçe genelinde 600 sağlık çalışanın aşılanacağını belirtti..

Diyarbakır - 5 yıl önce

Diyarbakır’ın Silvan ilçesinde korona virüs aşılama çalışmaları başladı. Aşıyı ilk yaptıran İlçe Sağlık Müdürü Dr. Mahmut Utangaç, ilçe genelinde 600 sağlık çalışanın aşılanacağını belirtti. Çin’den Türkiye’ye getirilen korona virüs aşılarının uygulamasına Silvan İlçe Sağlık Müdürlüğü ile Dr. Yusuf Azizoğlu Devlet Hastanesinde başladı. Sağlık çalışanlarının randevu alarak, katıldığı çalışmada ilk aşı, Sağlık Müdürü Dr. Mahmut Utangaç’a yapıldı. Aşı olduktan sonra açıklama yapan Utangaç, Türkiye’de olduğu gibi Silvan’da da bugün öğlen saatleri itibarıyla aşılama çalışmasının başladığını söyledi. Dr. Utangaç, "Öncelikle Bakanlığımıza teşekkür ediyorum. Bakanımız Fahrettin Koca tarafından dün gece pandemi ile mücadelede aşılama çalışmaları başlanmış bulunmakta bizlerde Silvan İlçe Sağlık Müdürlüğü olarak Silvan özelinde aşılama çalışmamızı başlattık. Şu an hazırız aşılarımız geldi bugün itibariyle sağlık çalışanlarımızı aşılamaya başlıyoruz. İlerleyen süreç içerisinde sağlıkçı arkadaşlarımızı aşıladıktan sonra peyderpey 65 yaş üstü, riskli hastalarımızı aşılamaya devam edeceğiz. Vatandaşlarımızdan istirhamımız doğru bilgilendirme, sağlık kurulu üyelerinin tavsiyeleri doğrultusunda hareket etmeleri, bizim sosyal medyalarımızı takip etmeleri, bizim söylediğimiz söylemler dışındaki söylemlere itibar etmemelerini istirham ediyoruz. Silvan üzerinde korona virüs aşıları hiçbir şekilde enfeksiyon hastalıklarına sebebiyet vermez. Lütfen aşılarımızı doğru şekilde, doğru zamanda bakanlığı söylediği talimatlar doğrultusunda yapalım. Biz Silvan üzerinde aşı kampanyası ile ilgili kendi sloganımızı belirledik. Bu duygu düşüncelerle başta Cumhurbaşkanı ve Sağlık Bakanlığımız olmak üzere aşılamayı bu aşamaya kadar getiren emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Silvan’a memleketime, ülkeme hayırlara vesile olmasını diliyorum. Hedefimiz bütün sağlık çalışanlarını aşılamak. Yeteri kadar aşı dozumuz mevcut. Bugün öğlen saatleri itibarıyla sisteme baktım 100’den fazla başvuru vardı. Saatler ilerledikçe bu sayıda artışlarda olacaktır. Sağlık çalışanlarının aşıya yoğun ilgisi var" dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Dicle’de organik bağcılık yaygınlaşıyor

2021-01-13 00:00 - Dünya

Akçakale’de 5 bin 500 paket kaçak sigara ele geçirildi

2021-01-08 00:00 - Güncel

(Özel) Doç. Dr. Adem Palabıyık Diyarbakır anneleri ile ilgili sosyolojik bir çalışma yaptı

2021-01-08 00:00 - Diyarbakır

Bakan Çavuşoğlu: “Avrupa Birliği bize köstek değil destek olmalıdır”

2021-01-12 00:00 - Eğitim

Polisi görüp bırakıp kaçtıkları araçtan 4 kilo esrar çıktı

2021-01-13 00:00 - Güncel

Otobüsteki uyuşturucuyu ’manken’ buldu

2021-01-13 00:00 - Diyarbakır

Gaziantep’te yağmur ve sis etkili oldu

2021-01-14 00:00 - Diyarbakır

Ergani Belediyesi araç filosunu genişletti

2021-01-13 00:00 - Diyarbakır

Fatih Terim: ″Geç oldu bizim için, güç oldu açıkçası ama oldu″

2021-01-13 00:00 - Dünya

Hakkari’deki sokak kedileri emin ellerde

2021-01-13 00:00 - Güncel

İlgili Haberler

Diyarbakır’ın Çınar İlçesinde Trafik Kazası

11:44 - Diyarbakır

Hilal Ay ve Venüs aynı karede 

11:40 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Çocuklarla Buluştu

10:39 - Diyarbakır

Dicle Kaymakamından Jandarma Personeline Başarı Belgesi

10:27 - Diyarbakır

Dicle Elektrik'ten Tarımsal Sulama Borçlarına Sert Önlem

10:09 - Diyarbakır

Günün Manşetleri

Diyarbakır’ın Çınar İlçesinde Trafik Kazası

11:44 - Diyarbakır

Hilal Ay ve Venüs aynı karede 

11:40 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Çocuklarla Buluştu

10:39 - Diyarbakır

Dicle Kaymakamından Jandarma Personeline Başarı Belgesi

10:27 - Diyarbakır

Diyarbakır-Bingöl Sınırında Kayıp Alarmı 9 Gündür İz Yok

09:59 - Diyarbakır