?>

Taşı sıktı kolonyasını çıkardı

Türkiye’de ilk kez akik taşından kolonya üreten Mardinli kimya mühendisi bu kez pembe ‘kuvars’ taşından kolonya üretti..

Güncel - 4 yıl önce

Türkiye’de ilk kez akik taşından kolonya üreten Mardinli kimya mühendisi bu kez pembe ‘kuvars’ taşından kolonya üretti. Mardinli Kimya Mühendisi Hamdullah Adsoy, Dr. Mars markası ile kolonya çalışmalarını yürütmeye devam ediyor. Adsoy, daha önce Türkiye’de ilk kez akik taşından kolonya üretmişti. Ürettiği kolonya bütün müşterileri tarafından büyük ilgi görmüştü. Şimdi ise aşkın sembolü olan pembe ‘kuvars’ taşından kolonya üretti. 8 yıldır kolonya ürettiklerini belirten Kimya Mühendisi Hamdullah Adsoy, “8 yıl önce küçük başladıklarını söyledi. Herkesin yaptığı klasik kolonyaları yaptıklarını aktaran Adsoy, “Limon kolonyası, zeytin kolonyası, tütün kolonyası biz buna yeni bir renk katmak için ilk önce akik taşı kolonyasını yaptık. Şimdi de neden farklı kokular yapmayalım diye düşündük. Aşkın ve duygusallığın sembolü olan yaydığı enerjisi ile aşk ve duygusallık konusunda iyi geldiğine inanılan pembe kuvars taşının keşfettik" dedi. "Akik taşından sonra pembe kuvars taşıyla kolonya yapmaya karar verdik” Yapım aşamasının bir 1 yıla yakın sürdüğünü kaydeden Adsoy, istenilen koku ve taş minerali oranını bulana kadar defalarca deney yaptıklarını ifade etti. En son istedikleri kokuyu yakaladıklarını söyleyen Adsoy, “Pembe kuvars taşının da kolonyasını yaptık. Aşkın ve duygusallığın sembolü olduğu için pembe kuvars taşı kolonyasına kokusunda aşk var diyoruz ve gerçekten de kokusunda aşk var. Çünkü alan müşteriler de bu konuda bize, ‘biz bu kolonyayı kullandığımız zaman bize farklı bir huzur bir mutluluk veriyor.’ diyor. İnsanın içine sevgi katan bir kolonya hem görüntüsü hem rengi hem kokusu kendine has bir kolonyadır” diye konuştu. "Kolonyaya farklı bir koku katmak istiyoruz" Var olan kolonyaların üzerinden bir rekabet oluşturma çabası içerisinde olmadıklarını dile getiren Adsoy, “Biz, kendi kolonyamızı, kendi kokumuzu, kendi tarzınızı oluşturmaya çalışıyoruz. Amacımız da bu. Biz, kendimize farklı bir yol çiziyoruz. Var olan kolonyalar üzerinden rekabete girip markalaşmak yerine kendimize has bize özel kokular yapıyoruz. Kolonya biraz duygusallık katıyor. Aşkın ve duygusallığın kolonyası olduğunu dile getirdiğimiz zaman hedef kitle 18 ve 35 yaş arası oldu. Özellikle çiftler hediye alırken ya da özel bir kişiye hediye alındığı zaman bu kolonya tercih ediliyor” ifadelerini kullandı.

Haftanın Öne Çıkanları

Döviz kurundaki sert düşüş ikici el araç fiyatlarında düşüş beklentisini arttırdı

2021-12-23 00:00 - Güncel

Yıllardır gözü gibi baktığı otomobili çalındı, bulana 10 bin lira ödül

2021-12-23 00:00 - Güncel

Elektrik malzemeleri alınacaktır

2021-12-25 00:00 - -

Elektrik malzemeleri alınacaktır

2021-12-25 00:00 - -

Yılbaşı öncesi hindiler de stokçulardan nasibini aldı

2021-12-23 00:00 - Güncel

Yolcunun üzerinden 493 adet uyuşturucu hap çıktı

2021-12-25 00:00 - -

Aç kalan kurt şehir merkezine indi

2021-12-25 00:00 - -

SMS hizmeti alınacaktır

2021-12-23 00:00 - -

Elazığ’a 50 yarış günü

2021-12-23 00:00 - Güncel

Çaldıran’da karla mücadele çalışmaları

2021-12-23 00:00 - Güncel

İlgili Haberler

Tarımsal destekler hakkında bilgilendirme yapıldı

10:39 - Güncel

Açık öğretim sınavları için bilgilendirme toplantısı yapıldı

10:39 - Güncel

BŞEÜ’nün ’Kurumsal Kimlik Kılavuzu’ hazırlandı

10:40 - Güncel

Vali Sözer’den sokak sağlıklaştırma çalışmalarına inceleme

10:42 - Güncel

İzcilik Kulübü yılın yol haritasını belirledi

10:44 - Güncel

Günün Manşetleri

Diyarbakır’dan Bakış, Kent Haberlerini Dijital Vitrine taşıyor

11:21 - Diyarbakır

Diyarbakır'da evlerdeki sessiz tehlike

11:01 - Diyarbakır

Diyarbakır Voleybol’dan Net Galibiyet

10:58 - Spor

Diyarbakır’da Feci Kaza: Karşıya geçerken canında oldu

10:31 - Diyarbakır

İHAKUT Havacılık Spor Kulübü Bölge Temsilcileri Diyarbakır’da Toplandı

10:27 - Diyarbakır