Katıldığı bir televizyon programında gündeme ilişkin sorulan soruları yanıtlayan Ticaret Bakanı Bolat, ÖSYM üzerinden memur alımı yapacaklarını belirtti.
Bakan Bolat, ataması yapılan memurların eğitimlerin ardından sahaya süreceklerini söyledi.
Güncel - 3 yıl önce
2023-12-16 18:43 - Sağlık
2023-12-21 06:16 - Güncel
2023-12-17 10:25 - Güncel
2023-12-23 09:54 - Güncel
2023-12-18 11:45 - Bölge
2023-12-23 08:41 - Asayiş
2023-12-20 16:43 - Bölge
2023-12-18 00:13 - Bölge
2023-12-21 15:33 - Sağlık
2023-12-19 09:34 - Dünya
09:31 - Güncel
09:32 - Güncel
09:32 - Güncel
09:34 - Güncel
09:52 - Güncel