?>

Uygunsuz et nakli yapan firmaya 1 milyon 305 bin 242 lira ceza kesildi

Asayiş - 1 yıl önce

Ankara’da Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü tarafından uygunsuz et nakli yapan firmaya 1 milyon 305 bin 242 lira ceza kesildiği açıklandı.
Gıda ve Kontrol Genel Müdürlüğü’nün sosyal medya hesabı üzerinden yapılan paylaşımda, "Ankara ilinde faaliyet gösteren bir zincir market işletmesinin bazı sosyal medya hesaplarına yansıyan uygunsuz et nakil görüntülerini takiben il genelindeki tüm şubelerinde yapılan denetim sonucunda söz konusu firmaya gerekli idari işlemler ve toplamda 1 milyon 305 bin 242 lira para cezası uygulanmıştır" denildi.
Kaynak: IHA
Haftanın Öne Çıkanları

Aydın’da kaçak sigara operasyonu

2025-02-13 20:28 - Asayiş

I. Bartholomeos’dan İznik’e önemli ziyaret

2025-02-10 17:27 - Kültür Sanat

900 rakımlı kar altındaki köyde yaşama mücadelesi

2025-02-08 16:38 - Güncel

Yolaltı Ticaret MTAL Bowling Takımı, Türkiye Finallerinde 3. Oldu

2025-02-09 15:03 - Diyarbakır

Diyarbakır’ın 1960’taki Hali Ortaya Çıktı!

2025-02-11 10:36 - Diyarbakır

Diyarbakır'da Haftalık Hava Durumu Değişkenlik Gösteriyor

2025-02-09 15:39 - Diyarbakır

Kayseri’de eğitime kar tatili yok

2025-02-11 22:48 - Güncel

Depremzede ailenin kaldığı konteynerda yangın çıktı

2025-02-11 19:43 - Asayiş

Cezaevinden çıktı uslanmadı

2025-02-13 14:23 - Asayiş

Maltepeli çocuklar Barış Manço’yu unutmadı

2025-02-11 21:22 - Güncel

İlgili Haberler

Karacellatlar suç örgütüne yönelik 10 ilde operasyon

09:34 - Asayiş

Bilecik’te veda programı düzenlendi

09:43 - Asayiş

HAYAT 112 Uygulamasında İlk Ayda Yoğun Kullanım

16:20 - Asayiş

Kaçakçılık operasyonu

09:29 - Asayiş

Otomobil ile çarpışan motosikletteki 2 kişi yaralandı

09:29 - Asayiş

Günün Manşetleri

Amedspor’dan Savunmaya Güç Takviyesi

01:54 - Spor

Silvan’da Korku Dolu Anlar

01:50 - Diyarbakır

Akademi 2. Grup Kampı Sona Erdi

15:36 - Diyarbakır

Amedspor'dan Süper Lig Öncesi İlk Transfer

15:24 - Diyarbakır

Diyarbakır'da Çocuklar İçin Anlamlı Organizasyon

14:24 - Diyarbakır