?>

Yurtiçi Kargo’ya müşteri memnuniyeti ödülü

Online çözüm platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde Kargo Kategorisi’nde en iyi müşteri deneyimini sunan marka 6. kez üst üste Yurtiçi Kargo oldu.

Ekonomi - 10 ay önce

Yıl boyunca aylık ortalama 28 milyon ziyaretin gerçekleştiği Şikayetvar platformunda, tüm kategorilerde bir yıl içerisinde 520 bini aşkın şikayet çözüme kavuştu. Oluşan bu şikayetlerin hangi markalara iletildiği, markaların iletilen şikayetler ile ilgili hangi aksiyonları aldığı ve şikayet sahibi müşterinin alınan aksiyonlardan memnun kalıp kalmadığı da Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri kapsamında incelemeye alındı.
Yarışma kapsamında markalar Memnuniyet Düzeyi Endeksi, Churn Endeksi ve Şikayet Oran Endeksi notları ile toplam bir puan elde etti. Bu alınan toplam puana göre de her bir sektörün en başarılı markaları ilan edildi. Şikayetvar tarafından düzenlenen Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde Kargo Kategorisi’nde en iyi müşteri deneyimini sunan marka 6. kez üst üste Yurtiçi Kargo oldu. Şirket; müşteri memnuniyeti, tercih ve en az şikâyet oranıyla Diamond ödülü almaya hak kazandı.
Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Yurtiçi Kargo Pazarlama ve İdari İşler Genel Müdür Yardımcısı Soner Arslan, "Kamuoyunun gerçek görüşlerini yansıtan araştırmalarla ödül almak, bize doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Müşterilerimizi dinlemeye ve projelerimizi onlarla buluşturmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Arslan, Yurtiçi Kargo olarak müşteri memnuniyetini merkezine alan yaklaşımlarının süreceğini belirterek, şunları söyledi: "Teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak müşterilerimizin beklentilerini karşılayan ve yaşayabilecekleri sorunları en hızlı şekilde çözen bir sistem oluşturduk. Şikayetvar’dan aldığımız bu ödül, sürekli iyileştirme anlayışımızın bir sonucu. Önümüzdeki dönemde de hem dijital dönüşüm projelerimiz hem de saha operasyonlarımızla bu başarıyı daha da ileriye taşımayı hedefliyoruz."
Yurtiçi Kargo’nun müşteri deneyimini mükemmelleştirme yolundaki kararlılığına dikkat çeken Soner Arslan, "Bu ödül, tüm çalışma arkadaşlarımızın özverili çalışmalarının ve müşterilerimizin bize güveninin bir göstergesidir. Önceki yıllarda olduğu gibi önümüzdeki dönemde de aynı kararlılıkla hizmet kalitemizi artırmaya devam edeceğiz" diyerek sözlerini tamamladı.

Kaynak: IHA
Haftanın Öne Çıkanları

Jose Mourinho: "Almış olduğumuz sonuç turu aldık anlamına gelmez"

2025-02-14 00:33 - Spor

Elazığ’da aracı ile karda mahsur kalan vatandaş kurtarıldı

2025-02-13 00:03 - Güncel

89 yıl sonra ilk kez: Kaymakam Arıkan’dan anlamlı doğum günü sürprizi

2025-02-14 00:37 - Güncel

Halk otobüsünde korku dolu anlar: "Abi kendine gel"

2025-02-14 00:48 - Asayiş

Silopi’de Berat Kandili idrak edildi

2025-02-14 00:38 - Kültür Sanat

Aras Elektrik, Ardahan’da yatırımlarını artırmaya devam ediyor

2025-02-13 00:17 - Güncel

Ağrı Valisi Koç, 98 yaşındaki Suti nineyi ziyaret etti, kandilini kutladı

2025-02-14 00:43 - Güncel

Kırıkkale’de 21 okula "yenilikçi sınıf" kuruldu

2025-02-13 00:07 - Eğitim

ABD’de askeri uçak San Diego Körfezi'ne düştü

2025-02-13 00:12 - Dünya

Amasya’da minibüs ile otomobil çarpıştı: 6 yaralı

2025-02-13 00:23 - Asayiş

İlgili Haberler

Yapay Zekâ Talebi RAM Piyasasını Vurdu

11:04 - Ekonomi

2026 Asgari Ücret Tespit Komisyonu İlk Toplantısını 12 Aralık’ta Yapacak

09:56 - Ekonomi

Kadınlar üretiyor, belediye istihdam ediyor: 11 ilçeye 11 kreş yolda

09:32 - Ekonomi

Emekliler İçin Bayram İkramiyesi Kalkacak Mı?

16:00 - Ekonomi

Adıyaman’da yer fıstığı hamlesi

13:07 - Ekonomi

Günün Manşetleri

İDEV’den Eğitimde Alarm: “Öğretimi Veriyoruz, Eğitimi Veremiyoruz”

17:31 - Diyarbakır

Diyarbakır Trafiğinde Fermuar Sistemi Eğitimi

17:08 - Diyarbakır

Diyarbakır Sur’da Hafta Sonu Turist Akını: Tarihi İlçede Yoğunluk Esnafın Yüzünü Güldürdü

16:59 - Diyarbakır

Diyarbakır’ın Tarihi Marangozcular Çarşısı Turizmle Yeniden Canlanıyor

12:19 - Diyarbakır

Serçe Anne, Duvar Altında Yavrularını Ekmek Kırıntılarıyla Besliyor

12:11 - Diyarbakır