Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kapsayıcı bir sosyal belediyecilik yaklaşımıyla dezavantajlı bireylerin şehir içi ve şehirler arası ulaşımını ücretsiz olarak sağlıyor.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı tarafından yürütülen "Diyar Masa" ve "Alo153" destek hatları, gelen taleplere göre çözümler üretiyor.

Dicle Elektrik Arama Kurtarma Ekibine AFAD Eğitimi Dicle Elektrik Arama Kurtarma Ekibine AFAD Eğitimi

Çeşitli kesimlerden gelen talepler karşılandı

Ekipler, 15 Nisan'dan itibaren ulaşım konusundaki çeşitli talepleri ele alarak hastaların ve hasta yakınlarının taşınmasından üniversite öğrencilerinin şehirler arası seyahatlerine, taziye ziyaretlerinden sporcuların ulaşım taleplerine kadar geniş bir yelpazede hizmet veriyor. Ayrıca, işçilerin işyerlerine ulaşımı gibi acil durumlar da dikkate alınıyor. Kadın Sığınma Evleri ve Çocuk Esirgeme Kurumu gibi kurumsal talepler de hızlıca karşılanıyor.

Büyükşehir Belediyesi, gelen taleplere göre dezavantajlı bireylerin şehir içi ve şehirler arası otobüs bileti ücretlerini karşılıyor.

25 günde 166 kişi ücretsiz ulaşımdan faydalandı

Bu kapsamda, 15 Nisan - 10 Mayıs tarihleri ​​arasında 166 dezavantajlı bireyin talepleri sonuçlandırılarak ücretsiz ulaşım imkanından yararlanmaları sağlandı.

Büyükşehir Belediyesi, "Diyar Masa" ve "Alo153" destek hatları üzerinden gelen taleplere yanıt vermeye devam edecek.

Kaynak: DİYARBAKIR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ