Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi'nin hizmet kolunda yer alan Diyar Masa, vatandaşların problemlerini çözmek üzere aktif bir şekilde çalışmalarını sürdürdü. Son bir ay içinde, 1130 vatandaşın talebini alarak uygun birimlere yönlendirerek çözüm sağladı.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı'na bağlı olan Diyar Masa, Büyükşehir Belediyesi merkez binası ve Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde bulunan iki ofisinde faaliyet gösteriyor.

Geniş bir yelpazede hizmet

Diyar Masa, vatandaşlar ile ilgili kurumlar arasında bir köprü görevi üstlenerek, şehirlerarası ulaşımdan konaklamaya, sosyal hizmetlerden öğrenci taleplerine kadar çeşitli konularda başvuruları kabul ediyor ve takibini yapıyor.

1130 talep karşılandı

Son bir ayda, Diyar Masa 200 şehirlerarası ulaşım, 276 park ve bahçeler, 98 yol bakımı, 72 kadın, aile ve sosyal hizmetler, 484 insan kaynakları ile ilgili olmak üzere toplamda 1130 vatandaşın talebini uygun birimlere yönlendirerek çözüme kavuşturdu.

Kaynak: DİYARBAKIR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ