Diyarbakır'da son günlerde yaşanan uzun süreli rötarlar ve teknik arızalar nedeniyle vatandaşların mağdur olmasına yol açan uçak seferleriyle ilgili açıklama yapan Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Mezopotamya Temsil Kurulu Başkanı Serdar Baturay, "Yolcuları saatlerce uçak içinde bekleten ve neredeyse 3-4 saat sonra uçuşu iptal eden Ajet Havayolları'nın bölgedeki yetkilisinin bulunmadığını belirtti.

Hamo Ağa Gazetemizi Ziyaret Etti Hamo Ağa Gazetemizi Ziyaret Etti

Turizm sezonunun başlamasıyla birlikte özellikle bölgemizde bu tür olayların sıkça yaşandığını vurgulayan TÜRSAB Mezopotamya BTK Başkanı Serdar Baturay, "Sürekli olarak aynı havayolu şirketi tarafından vatandaşlarımız mağdur edilmektedir. Maalesef bölgede yetkililer bulunmamakta ve bu durum, sorunların çözümünde büyük zorluklar yaşamamıza neden olmaktadır. Turizm sezonunun en yoğun olduğu bu dönemde acentalarımız yolcularımıza gerekli desteği sağlayamamaktadır. Bu durum hem vatandaşlarımızın memnuniyetsizliğine yol açmakta hem de turizmimizi olumsuz etkilemektedir. Gelen ziyaretçiler bir daha gelmek istemiyor veya bilet satışı yapan acentalarımızla çalışmak istemiyorlar. Ajet Havayolları'nın bölgede vatandaşlarımıza destek olabilecek acentalarla ilgilenecek bir yetkilisini derhal görevlendirmesi gerekmektedir," şeklinde konuştu.

Kaynak: HABER MERKEZİ