Milli futbolcu Arda Güler, Paraguay yenilgisinin ardından açıklamalarda bulundu. Büyük hayal kırıklığı yaşadığını belirten Arda Güler, "Utanç duyuyoruz. Tüm halkımızdan özür diliyoruz'' dedi.