<div><span><span>Sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Kurum, 24 Ocak 2020'de depremde hayatını kaybedenlere rahmet diledi. </span></span></div> <div><span><span>Bakan Kurum, depremin ardından Elazığ ve Malatya'da toplam yatırım bedeli 40 milyar TL'lik 37 bin 674 konut ve iş yerinden 31 bin 944'ünin teslim edildiğini açıkladı. </span></span></div> <div><span><span>Elazığ depremi sonrası 71 noktada inşaat çalışmaları başlatıldığını belirten Kurum, 57 noktada inşaat çalışmaları tamamlandığını söyledi. </span></span></div> <div><span><span>Kurum, 22 bin 441 konutun yapımının tamamlandığını kaydetti. <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div> <p dir="ltr" lang="tr">24 Ocak 2020! Elazığ ve Malatya ile sarsıldık, canlarımızı yitirdik. Kaybettiğimiz vatandaşlarımızı rahmetle anıyorum. Hamdolsun onların emanetlerine sahip çıktık, sıcak yuvalarına kısa zamanda kavuşturduk. İki şehrimizi de devlet-millet el ele ayağa kaldırdık. pic.twitter.com/BrpmVOB88p</p> — Murat KURUM (@murat_kurum) January 24, 2023 <div> </div>