<div><span><span>Üniversite öğrencilerine verilecek internet desteğiyle ilgili sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Uraloğlu, şu ifadeleri kullandı: </span></span></div> <div><span><span>"Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın öncülüğünde yükseköğretim öğrencilerimize, 12 ay boyunca aylık 10 GB, yıllık 120 GB olacak şekilde ücretsiz internet imkanı sunuyoruz." <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div> <p dir="ltr" lang="tr">Üniversite Öğrencilerimizin Beklediği Müjde! ? "İnternet Desteği" Cumhurbaşkanımız Sayın @RTErdogan'ın öncülüğünde yükseköğretim öğrencilerimize, ?on iki ay boyunca ?aylık 10 GB ?yıllık 120 GB olacak şekilde ücretsiz internet imkânı sunuyoruz! Geleceğimiz Olan Gençlerimiz… pic.twitter.com/mIIZG68cuq</p> — Abdulkadir URALOĞLU (@a_uraloglu) November 14, 2023 <div> </div>