<div>ING Erkekler Türkiye Kupası yarı finalinde Beşiktaş’a mağlup olan Mersin Spor Kulübü’nde Başantrenörü Can Sevim, "Son 4 takım arasında yer almak bizim için büyük bir başarı ve gurur kaynağı" dedi.</div><div>ING Erkekler Türkiye Kupası’nda çeyrek finalde Tofaş’ı geçen Mersin Spor Kulübü (MSK), Şanlıurfa’da oynanan yarı final mücadelesinde Beşiktaş’a 83-63 mağlup oldu. Karşılaşmayı değerlendiren MSK Başantrenörü Can Sevim, oyuncular, teknik heyet ve yöneticilere teşekkür ederek, "Öncelikle son 4 takım arasında yer almak bizim için büyük bir başarı ve gurur kaynağı. İsterdik ki daha fazlası olsun. Beşiktaş ile 35 dakika başa baş oynasak da son 5 dakikada daralan rotasyonumuz ve yorgunluk nedeniyle oyundan düştük ve maalesef kupaya veda ettik" diye konuştu.</div><div>Milli takım arasını iyi değerlendirerek lige odaklanacaklarını dile getiren Sevim, "Önümüzde uzun bir sezon var. Bıraktığımız yerden daha istekli ve iştahlı bir şekilde lige dönmeliyiz" dedi.</div><div>Ligde 6. sırada bulunan MSK, verilen aranın ardından 1 Mart’ta deplasmanda Manisa Basket ile karşılaşacak.</div><div></div><div><b>Kaynak:</b> IHA</div>