USD
00,00
EUR
00,00
USD/EUR
1,000
ALTIN
0.000,00
BİST
0.000,00

Filipinler'de 120 kişiyi taşıyan feribot alev aldı

Filipinler'de bir feribotun alev alması sonucu yapılan çalışmaların ardından 120 kişi tahliye edilebildi.Yangının çıkış sebebi araştırılıyor.

Filipinler'de 120 kişiyi taşıyan feribot alev aldı

Olay, Filipinler'in Bohol eyaletinin açıklarında Panglao Adası yakınlarından meydana geldi. Ülke medyasına göre Siquijor eyaletinden Bohol eyaletine giden feribotta henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangının ardından bölgeye sevk edilen kurtarma ekipleri, 120 kişiden oluşan yolcu ve mürettebatı feribottan başarıyla tahliye etti.

Yangının çıkış sebebi araştırılıyor. (İLKHA)