<div><span>Bölgedeki sıcak havaya ilişkin açıklamalarda bulunan Meteoroloji Genel Müdürü Muhsin Haydari, Zehek ve Hirmend kentlerinin ülkenin en sıcak bölgeleri olduğunu belirtti.</span><span>Haydari, pazartesi gününden itibaren rüzgarın artmasıyla hava sıcaklığının azalacağına işaret etti.</span></div> <div><span>Eyalette rüzgarın hızının artması ile toz taşımının da artacağını söyleyen Haydari, halka, gerekli olmadıkça açık havaya çıkmamaları ve azalan görüş mesafesinde trafikten kaçınmaları uyarısında bulundu. </span></div>