<div><span><span>Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:</span></span></div> <div><span><span>"Romanya'dan Cebelitarık'a seyir halindeyken İstanbul Boğazı Poyraz mevkiinde makine arızası yapan DIADEMA isimli 183 metre boyundaki petrol yüklü tanker, İstanbul GTH Merkezimiz koordinasyonunda; Kılavuz Kaptanımız, KURTARMA 10 ve 12 Römorkörlerimiz refakatinde Ahırkapı'ya demirledi." </span></span></div> <div><span><span>Olay nedeniyle çift yönlü olarak askıya alınan İstanbul Boğazı'ndaki gemi trafiği, saat 02.00 itibarıyla güney-kuzey yönlü olarak yeniden açıldı.<strong> (İLKHA)</strong></span></span></div>