<div><span><span>Ülkede ekimden bu yana kuş gribi nedeniyle 17 milyondan fazla tavuk öldürüldü. </span></span></div> <div><span><span>Japon kamu yayımcısı NHK'nın bildirdiğine göre, ülkenin 26 vilayetinin 16'sında kuş gribine yakalandığı için öldürülen tavukları gömecek alan kalmadı.</span></span></div> <div><span><span>Yerel yetkililer ve çiftlik sahiplerinin salgının büyümesini engellemek için hayvanları öldürerek gömdüğü ülkede, tavukları gömecek alan kalmadığı için salgınla mücadele çabalarının sekteye uğradığı belirtildi.</span></span></div> <div><span><span>Sadece bu sezon 17 milyon tavuğun öldürüldüğü Japonya'da bu rakamın bir rekor olduğu belirtildi. </span></span></div> <div><span><span>2020 yılında 9,9 milyon tavuk kuş gribi nedeniyle öldürülmüştü. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>