<div><span><span>Kamboçya Enformasyon Bakanı Khieu Kanharith, yaptığı açıklamada, Kampong Thom'daki ormanlık alanda bulunan Snong An köyünde, yasa dışı işletilen bir altın ocağında göçük meydana geldiğini açıkladı. </span></span></div> <div><span><span>Açıklamada, madende meydana gelen göçükte 4 işçinin hayatını kaybettiği ifade edildi.</span></span></div> <div><span><span>Köylüler, maddi olanakları olmadığı için madencilik yapmak zorunda kalıyor. </span></span></div> <div><span><span>2012'den bu yana Snong An'da madencilik yapıldığı, şimdiye kadar böyle büyük bir kazanın yaşanmadığı bildirildi. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>