<div><span><span>Özbekistan Cumhurbaşkanlığından yapılan açıklamada, Katar Emiri Şeyh Temim'in Pazartesi günü Özbekistan'a geleceği belirtildi.</span></span></div> <div><span><span>Açıklamada, görüşmelerde, Özbek-Katar çok yönlü ilişkilerinin daha da geliştirilmesi konularının ele alınacağı belirtildi.</span></span></div> <div><span><span>Görüşmelerde ayrıca enerji, gaz, kimya, sanayi, tarım, altyapı alanların da ele alınacağı ifade edilen açıklamada, liderlerin uluslararası politika ve bölgesel gündemin güncel konularını da görüşecekleri kaydedildi.</span></span></div> <div><span><span>Görüşme sonucunda hükümetler arası ve bakanlıklar arası belgelerin imzalanması bekleniyor</span></span></div> <div><span><span>Açıklamada, Katar Emiri'nin Özbekistan ziyaretinin iki ülke arasındaki 25 yılı aşkın diplomatik ilişkilerin ilki olacağına dikkat çekildi. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>