<div><span><span>Kenya İçişleri Bakanı Kithure Kindiki, sınır kasabalarındaki saldırılar ötürü sınır kapılarını açmayı ertelediklerini duyurdu.</span></span></div> <div><span><span>Kindiki, iki ülkenin Mandera, Liboi, Kiunga ve diğer bölgelerde sınır geçişine izin verme planı olduğunu ancak geçen ay görülen güvenlik durumunu zedeleyici gelişmeler sonrası planı durduklarını belirtti.</span></span></div> <div><span><span>Ülkede haziranda yaşanan 10'dan fazla saldırıda 12 kişi hayatını kaybetmişti.</span></span></div> <div><span><span>İki ülke arasındaki sınır noktaları güvenlik sorunu nedeniyle 2011 yılında kapanmıştı. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div> <div> </div>