<div><span><span>Konuya dair Valilikten yapılan açıklamada, yüksek risk taşıyan meteorolojik şartlar nedeniyle ormanlara girişlerin 61 gün süreyle yasaklandığı belirtildi.</span></span></div> <div><span><span>Açıklamada, orman yangınlarıyla mücadele kapsamında ilave tedbirlerin alınmasına gerek duyulduğu ifade edildi.<strong> (İLKHA)</strong></span></span></div>