<div><span><span>İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kentte yaklaşık bir ayda çok sayıda vatandaşın "sazan sarmalı" ve "şantaj" yöntemiyle 15 milyon lira dolandırılmasına ilişkin çalışma başlattı.</span></span></div> <div><span><span>Bu kapsamda belirlenen adreslere düzenlenen operasyonlarda 18 şüpheli gözaltına alındı. </span></span></div> <div><span><span>Şüphelilerin adreslerinde yapılan aramada; 62 banka kartı, 80 bin lira, 25 telefon, dizüstü bilgisayar ve bir miktar sentetik ecza ele geçirildi.</span></span></div> <div><span><span>Emniyete götürülen şüphelilerin işlemleri devam ediyor. <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div>