<div><span><span>İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucu ticaretini önlemeye yönelik çalışma başlattı. </span></span></div> <div><span><span>Bu kapsamda Süleymanpaşa, Muratlı, Çerkezköy ve Çorlu ilçelerinde bazı adres ve otomobillerde arama yapıldı.</span></span></div> <div><span><span>Aramalarda çeşitli miktarlarda uyuşturucu madde ve uyuşturucu satışından elde edildiği değerlendirilen 2 bin 700 lira ele geçirildi.</span></span></div> <div><span><span>Adreslerde 14 şüpheli gözaltına alındı. Şüphelilerin emniyetteki sorgusu devam ediyor. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>