<div><span><span>ABD Savunma Bakanı Lloyd Austin, Japonya Savunma Bakanı Hamada Yasukazu ve Güney Kore Savunma Bakanı Lee Jong-sup, Singapur'daki Shangri-La Diyaloğu kapsamında bir araya geldi.</span></span></div> <div><span><span>Görüşme sonrası Lee, üç ülke savunma bakanlarının, Kuzey Kore'nin füzelerine karşı gerçek zamanlı bilgi paylaşımı sağlayacak sistemin yılsonuna kadar kurulması konusunda anlaştığını duyurdu.</span></span></div> <div><span><span>Lee, sistemin Güney Kore, Japonya ve ABD'ye, Kuzey Kore'nin füzelerini daha kesin ve daha net şekilde saptama ve izleme imkânı vereceğini ve üçlü güvenlik işbirliğini güçlendireceğini belirtti.</span></span></div> <div><span><span>Küresel ve bölgesel güvenlik konularının ele alındığı önemli toplantılardan kabul edilen Shangri-La Diyaloğu'na bu yıl 40 ülkeden 600'ü aşkın kamu temsilcisi ve uzman katılım gösteriyor. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>