<div><span><span>Buna göre, 24 Nisan-31 Mayıs'taki kullanım bedelleri Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı bütçesinden karşılanacak.</span></span></div> <div><span><span>Maliyeti 40 milyar lira olarak hesaplanan uygulamadan 19,7 milyon abone yararlanacak. </span></span></div> <div><span><span>Uygulama döneminde aboneden tahsilat yapılırsa fatura iptal edilerek tahsil edilen tutar 3 iş günü içinde nakit olarak iade edilecek.</span></span></div> <div><span><span>Düzenlemeyle, 1 Mayıs 2024'e kadar 25 metreküpe kadar olan doğalgaz tüketiminin bedeli de faturadan düşecek. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>