Diyarbakır'da hava sıcaklığı normale dönüyor

Diyarbakır ve bölgede yüksek hava sıcaklığı Pazartesi gününden itibaren düşmeye başlayacağı bildirildi.

Diyarbakır'da hava sıcaklığı normale dönüyor

Sedat IRMAK

Meteoroloji 15. Bölge Müdürlüğü Diyarbakır Bölge Tahmin ve Uyarı Merkezi'den yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi, "Halen Bölgemiz genelinde mevsim normallerinin 4 ilâ 6 derece üzerinde seyreden hava sıcaklıklarının, 05.09.2022 Pazartesi gününden itibaren düşmeye başlayacağı, önümüzdeki hafta sonuna kadar Bölgemiz genelinde mevsim normalleri civarında seyredeceği tahmin ediliyor."