Diyarbakır İl Emniyet Müdürlüğü’ne 16 Haziran 2021’de atanan Dr. Hüseyin Aşkın, kentte bir yıl görev yaptı. Kritik operasyonlara imza atan ve kentte uyuşturucuyla mücadelede adından söz ettiren Dr. Aşkın’ın vatandaşla olan ilişkisinden kaynaklı ‘Gaffar baba’ olarak tanındı. Görev yaptığı sürede uyuşturucuyla mücadelesini sürdüren Dr. Aşkın, kentte geldi. Merkez ilçelerdeki cadde ve sokakları gezen Dr. Aşkın, bir takım ziyaretler de gerçekleştirdi. Eski mesai arkadaşlarıyla bir araya gelen Dr. Aşkın, daha sonra kentte İl Emniyet Müdürü olarak görev yapan Fatih Kaya ile görüştü.
UYUŞTURUCUYLA VE TERÖRLE MÜCADELEYİ KAYA SÜRDÜRÜYOR
Sakarya’dan Diyarbakır’a atanan Fatih Kaya, hem uyuşturucu hem de terör operasyonlarıyla dikkat çekti. Kaya, ağırladığı kentte daha önce görev yapan emekli Emniyet Müdürü ve sınıf arkadaşı Dr. Aşkın’a başarılı çalışmaları anlattı. Emekli Emniyet Müdürü Dr. Aşkın ve İl Emniyet Müdürü Kaya daha sonra kenti gezdi.
