Gazze'deki hastane katliamının ardından Filistinliler sokaklara çıktı

Siyonist işgal rejiminin abluka altındaki Gazze Şeridi'nde Ehli Arap Hastanesi'ni vurarak en az 500 kişinin hayatını kaybetmesine yol açan katliamının ardından Filistinliler meydanlara çıktı.

Gazze'deki hastane katliamının ardından Filistinliler sokaklara çıktı

Kudüs ve Ramallah'ta Filistinliler meydanlara indi.

Katliam haberini duyan Filistinliler, Kudüs ve Ramallah'ta sokaklara döküldü.

Filistinliler, siyonist işgal rejiminin işlediği insanlık suçlarını protesto etti. (İLKHA)