Kırklareli'de ormanlık alanlara giriş yasaklandı

Kırklareli Valiliği, kentte ormanlık alanlara girişlerin 61 gün süreyle yasaklandığını duyurdu.

Kırklareli'de ormanlık alanlara giriş yasaklandı

Valilikten yapılan açıklamada, yüksek risk taşıyan meteorolojik şartlar nedeniyle il genelinde ormanlık alanlara girişlerin 1 Kasım-31 Aralık tarihleri arasında yasaklandığı ifade edildi.

Açıklamada, orman yangınları sebebiyle ilave tedbir gerektiği bildirildi. (İLKHA)