?>

Başkan Ergin’den belediye personeliyle ikinci dönemin ilk bayramlaşması

Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, ikinci döneminin ilk bayramlaşma programında mesai arkadaşlarıyla bir araya geldi.

Güncel - 2 yıl önce

Ayvalık için büyük gayret ve özveriyle birlikte çalıştığını ifade ettiği, emekçi arkadaşlarına ve değerli ailelerine iyi bayramlar dileyen Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, "Birçok arkadaşımız bayramda da görevi başında olmaya, Ayvalıklılar için çalışmaya devam edecekler. Hep birlikte nice güzel bayramlara" dileğinde bulundu.
Haftanın Öne Çıkanları

Diyarbakır'da Lunapark Ramazan Bayramına hazır

2024-04-08 14:35 - Diyarbakır

Mart ayında ihracat 22 milyar 578 milyon dolar olarak gerçekleşti

2024-04-04 10:09 - Ekonomi

3 il için sarı kodlu uyarısı

2024-04-08 09:39 - Güncel

Diyarbakır-Eğil Yolunda Trafik Kazası: 3 Ölü, 5 Yaralı

2024-04-09 22:40 - Diyarbakır

Şanlıurfa'da trafik kazası: 1 ölü 3 yaralı

2024-04-03 09:33 - Güncel

Malatya'da yaşanan deprem sonrası yine uyardı!

2024-04-03 13:43 - Güncel

MGK toplandı

2024-04-04 16:12 - Güncel

Eski muhtar ile yeni muhtar taraftarları kavga etti; 5 yaralı

2024-04-03 11:37 - Asayiş

Sakarya’da inanılmaz aile faciası

2024-04-10 01:05 - Asayiş

Sur'da 71 Kilogram Esrar Ele Geçirildi

2024-04-09 22:45 - Diyarbakır

İlgili Haberler

Minareye yer bulamayınca duvara tasarladılar

09:28 - Güncel

Antakya’da yer fıstığı üretimi yapılan araziler incelendi

09:49 - Güncel

Alzaymır Merkezi’nde yeniden hayata tutundu

16:37 - Güncel

Atletizmde 9 yıldır kırılamayan Türkiye rekoru kırıldı

16:41 - Güncel

Polislerden şehit ailelerine anlamlı ziyareti

16:45 - Güncel

Günün Manşetleri

Sultan Şeyhmus EZ-ZULİ Derneği’nden Anlamlı Aşure İkramı

16:52 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Termometreler Zorlandı

16:25 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Karne Günü Heyecanı

16:15 - Diyarbakır

Türkiye’de milyonlarca öğrenci yaz tatiline girecek

16:11 - Eğitim

Diyarbakır'da Yıl Boyu Yürütülen Çalışmalar Masaya Yatırıldı

16:06 - Diyarbakır