Konu ile ilgili değerlendirmelerde bulunan Elazığ Tarım ve Orman İl Müdürü Ali Kılıç, "Alo 174 Gıda İhbar Hattımıza gelen bir ihbarı değerlendiren ekiplerimiz yaklaşık 800 kilogram civarında ilimizde son kullanma tarihi geçmiş, bozulmuş hayvan iç organlarından oluşan sakatat, ciğer, böbrek, dalak, kalp ve yağ ele geçirdi. Bunları tüketime hazır veya farklı şekilde değerlendirme amaçlı olarak satmak isteyenlere gerekli idari tedbirlerimizi uyguluyoruz. Bu konuda yapılması gereken adli ve idari tedbirleri almak bizim görevimiz. Bu ürünlerin tüketilmemesi bizim için önemli bunlar insan sağlığı açısından ve çevreye verdiği zarar açısından da tüketilmemesi gereken gıda ürünleri bununla ilgili idari tedbirlerin akabinde ilgili işletmenin sahibine ve işletmenin kapatılmasına kadar ki geçen bütün idari uygulamaları yapacağız. İşletme zabıta ekipleri tarafından mühürlendi. Bu tür gıdalar gelecekte diğer hastalıklarında çıkmasına sebebiyet verir özellikle hayvandan insana geçen hastalıklar bakımından çünkü biz bozulmuş gıdaların tüketilmesi halinde insanlarda sonu ölümle sonuçlanan vakalara rastlayabiliyoruz” dedi.
Ailelerin evlat mücadelesi bin 75'nci gününde
2022-08-13 00:00 - Güncel