?>

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle 24 işçi hastaneye başvurdu

Manisa Organize Sanayi Bölgesindeki bir fabrikada yemeğin ardından rahatsızlanan 24 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu.

Asayiş - 2 yıl önce

Organize Sanayi Bölgesi 4. Kısım'da kablo üretilen bir fabrikada yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 24 işçi, hastaneye başvurdu.İşçiler, Manisa Merkezefendi Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı. 
Haftanın Öne Çıkanları

Diyarbakır'da 1 kişinin öldüğü kazada sürücü tutuklandı

2024-05-27 10:59 - Diyarbakır

Nöroloji Uzmanı Dr. Demir'den D vitaminin önemi

2024-05-30 14:17 - Diyarbakır

Avrupa Yetim Eli, Tanzanya'da yardım çalışmalarına devam ediyor

2024-05-28 10:18 - Güncel

Sürekli esniyorsanız dikkat!

2024-05-28 12:22 - Sağlık

Bakan Fidan Gazze görüşmeleri için İspanya'ya gidiyor

2024-05-29 06:58 - Güncel

Nezaket okullarında karne heyecanı

2024-05-31 00:22 - Eğitim

Türkiye ile Kamboçya medya ve iletişim alanında iş birliği yapacak

2024-05-29 06:19 - Güncel

Diyarbakır'da "Beyaz Manda" Görenleri Şaşırttı

2024-05-29 15:43 - Diyarbakır

Bakan Tunç: israilin, masum insanların kaldığı çadırlara saldırı düzenlemesi tek kelimeyle alçaklıktır

2024-05-27 06:58 - Güncel

7 üniversiteye rektör atandı

2024-05-25 07:13 - Güncel

İlgili Haberler

HAYAT 112 Uygulamasında İlk Ayda Yoğun Kullanım

16:20 - Asayiş

Kaçakçılık operasyonu

09:29 - Asayiş

Otomobil ile çarpışan motosikletteki 2 kişi yaralandı

09:29 - Asayiş

Polis ikinci kişi rolüne girip şebekeyi çökertti

09:32 - Asayiş

Erzincan Emniyetinden şehit ailesine vefa ziyareti

09:32 - Asayiş

Günün Manşetleri

Sultan Şeyhmus EZ-ZULİ Derneği’nden Anlamlı Aşure İkramı

16:52 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Termometreler Zorlandı

16:25 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Karne Günü Heyecanı

16:15 - Diyarbakır

Türkiye’de milyonlarca öğrenci yaz tatiline girecek

16:11 - Eğitim

Diyarbakır'da Yıl Boyu Yürütülen Çalışmalar Masaya Yatırıldı

16:06 - Diyarbakır