Kamboçya Enformasyon Bakanı Khieu Kanharith, yaptığı açıklamada, Kampong Thom'daki ormanlık alanda bulunan Snong An köyünde, yasa dışı işletilen bir altın ocağında göçük meydana geldiğini açıkladı.
Açıklamada, madende meydana gelen göçükte 4 işçinin hayatını kaybettiği ifade edildi.
Köylüler, maddi olanakları olmadığı için madencilik yapmak zorunda kalıyor.
2012'den bu yana Snong An'da madencilik yapıldığı, şimdiye kadar böyle büyük bir kazanın yaşanmadığı bildirildi. (İLKHA)