?>

Karabük'te gıda zehirlenmesi: 13 kişi hastaneye başvurdu

Karabük'te 13 kişi yedikleri tavuk döner sonrası gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Asayiş - 3 yıl önce

Kent merkezinde bir restoranda tavuk döner yiyen 13 kişi rahatsızlandı. Bu kişilerde bir süre sonra baş ağrısı ve mide bulantısı şikâyetleri görüldü. Hastanelere başvuran 13 kişiden 12'si, tedavilerinin ardından taburcu edildi.  Tedavisi süren kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Haftanın Öne Çıkanları

Gazze'ye yardım standına yoğun ilgi

2023-11-27 12:45 - Bölge

Diyarbakır'da muhteşem gün doğumu

2023-11-30 12:30 - Diyarbakır

MİT'ten Suriye'de operasyon yaptı

2023-11-27 10:36 - Asayiş

Badıkan Aşiretinden İsrail'e tepki

2023-11-24 12:02 - Diyarbakır

Filistin için "destek kampanyası" başlatıldı

2023-11-24 15:25 - Bölge

Kayıp gencin cansız bedeni bulundu

2023-11-24 23:48 - Asayiş

Nemrut Krater Gölü uzaydan görüntülendi

2023-11-29 13:02 - Güncel

Dolar-Euro bugün ne kadar?

2023-11-27 08:36 - Ekonomi

Yetkililer uyardı: Uzak durun

2023-11-30 17:15 - Bölge

Zorunlu kış lastiği uygulaması başladı

2023-12-01 00:54 - Güncel

İlgili Haberler

Uluslararası Kültür ve Sanat Festivali olaylı sona erdi

00:13 - Asayiş

Otomobilin çarptığı yaşlı kadın ağır yaralandı

00:17 - Asayiş

Torpil patlatma kavgasında sopa ve satır kullanıldı: 3 yaralı

00:38 - Asayiş

Avcılar’da üç katlı binanın çatısı alev alev yandı

00:43 - Asayiş

Bingöl’de otomobil ile pikap çarpıştı: 1’i ağır 3 yaralı

02:13 - Asayiş

Günün Manşetleri

Diyarbakır’da Sıcaklardan Kaçarken Sağlığınızdan Olmayın

23:41 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Yaz Sıcağı Etkisini Artırdı: Vatandaşlar Gölgelik Alanlara Akın Etti

23:37 - Diyarbakır

17 Yıllık Kayıp Dosyasında Şok Gelişme

16:31 - Diyarbakır

Mahmut İrtem’den Suriye Kürtlerinin Son Yüzyılına Mercek Tuttu

16:22 - Diyarbakır

Kayıp Vedat Karabulut İçin Zamana Karşı Yarış

15:14 - Asayiş