?>

Mardin valisi nöbetçi memurları unutmadı

Mardin Valisi Mustafa Yaman 2018’in ilk saatlerinde yeni yılda vatandaşın huzuru, güvenliğini ve sağlığı için görevi başında olan asker, polis ve sağlık çalışanlarını yalnız bırakmadı..

- - 8 yıl önce

Mardin Valisi Mustafa Yaman 2018’in ilk saatlerinde yeni yılda vatandaşın huzuru, güvenliğini ve sağlığı için görevi başında olan asker, polis ve sağlık çalışanlarını yalnız bırakmadı. 2017’nin son saatlerine Mardin Valiliği ve Mardin Büyükşehir Belediyesi desteği ile düzenlenen "Birlik ve Kardeşlik Mekke’nin Fetih Gecesi" programı ile veda eden Mardinliler 2018 yılının ilk dakikalarına Mardin protokolü ile birlikte merhaba dediler. Mardin Valisi ve Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mustafa Yaman, Eşi Gülseren Yaman ve beraberinde ki, İl Jandarma Komutanı Tuğgenaral Yusuf Kenan Topçu, Artuklu Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, İl Emniyet Müdürü Hasan Onar, İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Sarı, İl Sağlık Müdürü Saffet Yavuz, Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Gençlik Hizmetleri Daire Başkanı Mehtap Bingül ile birlikte görevi başında ki memurları ziyaret ederek yeni yıllarını kutladı. Görevi başındaki memurlar unutulmadı İlk olarak Mardin’in Artuklu ilçesine bağlı Kabala mahallesindeki uygulama noktasında nöbet tutan Jandarma ekibini ziyaret eden heyet daha sonra Artuklu ilçe emniyet müdürlüğünü, Artuklu polis merkezi, uygulama noktalarında ki, polisleri ziyaret ederek yeniyıl pastası kestiler. Mardin’de halkın güvenliğinin sağlanmasında güvenlik güçlerinin emeğinin çok olduğunu söyleyen Vali Yaman, polis Telsizinden anons ederek tüm Mardin İl Emniyet Müdürlüğünde görevli polis memurlarının yeni yılını kutladı. Görevi başındaki polis ve askerler sohbet eden Vali Yaman, ardından Büyükşehir Belediyesi zabıta ekiplerini ve Mardinmasa ekibini de ziyaret ederek yeni yıl temennisinde bulundu. Vali Yaman ve Eşi Gülseren Yaman ile beraberindeki heyet son olarak 112 Acil komuta merkezi çalışanlarını ziyaret eden Vali Yaman 112 çağrısına cevap vererek vatandaşlara yeni yıl süprizi yaptı. Devlet hastanesinde yatan vatandaşları da ziyaret eden Vali Yaman ve protokol üyeleri hastalara şifa doktorlara görevlerinde başarılar diledi. Vali Mustafa Yaman huzur içinde yeni bir yıla girmenin heyecanını yaşamaktayız diyerek: “İlimizin kalkınması ve gelişimi için belirlediğimiz hedeflere ulaşmak için yeni yılda da kamu kurumları, özel sektör, sivil toplum örgütleri, kanaat önderleri ve tüm paydaşlarımızla birlikte her zaman olduğu gibi uyum, işbirliği ve koordinasyon içinde çalışmaya devam edeceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle, 2018 yılının ülkemize, milletimize, huzur, sağlık, mutluluk ve hayırlar getirmesini temenni ederim” dedi.

Haftanın Öne Çıkanları

Toplu taşımada kartlı biniş sistemi başlıyor

2017-12-25 00:00 - Ekonomi

Ticari aracın çarptığı motosikletli yaralandı

2017-12-27 00:00 - Güncel

Şanlıurfalı kadınlar Kudüs’e sahip çıktı

2017-12-30 00:00 - Güncel

Şanlıurfaspor ilk etap çalışmaları tamamlandı

2017-12-30 00:00 - Güncel

Midyat’ta başarılı öğrencilere fotoğraf makinesi hediye edildi

2017-12-31 00:00 - -

Irak’ın kuzeyinde çatışma: 1 şehit, 2 yaralı

2017-12-25 00:00 - Eğitim

Mardin valisi nöbetçi memurları unutmadı

2018-01-01 00:00 - -

Diyarbekirspor’da transfer çalışmaları

2017-12-25 00:00 - Eğitim

Engelli ve kimsesizlere belediye yardımları

2017-12-26 00:00 - Güncel

TED Şanlıurfa Kolejinde şiir dinletisi

2017-12-29 00:00 - Güncel

İlgili Haberler
Günün Manşetleri

Silvan’da Öğrenciler Tehlikeli Karayolunda Üst Geçit İstiyor

13:21 - Diyarbakır

Diyarbakır Dahil 24 İlde Uyuşturucu Operasyonu 122 Şüpheli Tutuklandı

12:07 - Diyarbakır

Erken Gelen Sıcaklar Sebze Üreticisini Endişelendirdi

11:10 - Diyarbakır

Diyarbakır'da Barajların Dolması ile Balık Bereketini Artırdı

11:08 - Diyarbakır

Diyarbakır'da Saksağanların Kediye Karşı İnanılmaz Savunması

10:50 - Diyarbakır