?>

Trendyol’dan e-ihracatta bir günde 600 bin paket

Trendyol, Kasım ayının ilk kampanyası olan Süper Alışveriş Günleri’ni hem Türkiye’de hem de uluslararası pazarlarda başarıyla tamamladığını duyurdu. 15 ülkede eş zamanlı yürütülen kampanya döneminde Trendyol, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Romanya, Yunanistan, Bulgaristan ve Moldova’da en çok indirilen alışveriş uygulaması oldu.

Ekonomi - 4 hafta önce

Trendyol, bu yıl Türkiye ile birlikte 15 ülkede eş zamanlı olarak 6-11 Kasım tarihlerinde gerçekleştirdiği Süper Alışveriş Günleri kampanyasının sonuçlarını açıkladı. E-ihracat hacmi Süper Alışveriş Günleri’nin en yoğun günü olan 11 Kasım’da zirveye ulaşan platform, Türk üreticilerinin ve satıcılarının toplam 600 bin paketini bir günde sınır ötesine gönderdi. Trendyol, bölgedeki güçlü lojistik ağıyla Orta ve Doğu Avrupa bölgesine her gün 15 TIR’lık ürün gönderimi gerçekleştirdi. Ayrıca Körfez bölgesinde 6 ülkeye günde 15 uçuş gerçekleştirerek uluslararası müşterilerine siparişlerini ulaştırdı.
Kampanya döneminde platformun operasyon hacmi de tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaştı. 1 günde 5 milyondan fazla paket teslimatı ile Trendyol, tarihinin en yüksek günlük kargo sevki hacmine imza attı.

Trendyol uygulaması uluslararası pazarlarda zirveye yerleşti

Trendyol ayrıca, Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Romanya, Yunanistan, Bulgaristan ve Moldova’da en çok indirilen alışveriş uygulaması oldu. İstanbul, İzmir ve Ankara dışında Kasım ayında e-ihracatta öne çıkan şehirler Bursa, Denizli ve Gaziantep olurken; iç pazarda satıcı performansı en yüksek şehirler Kocaeli, Bursa ve Kayseri olarak öne çıktı.
Kampanya boyunca Trendyol platformunda ortalama günlük aktif kullanıcı sayısı 30 milyonun üzerine çıkarken, bu rakamın 10 milyonunu uluslararası kullanıcılar oluşturdu. Platforma bu dönemde toplam ziyaret sayısı 1 milyara yaklaşırken, 280 milyonu uluslararası müşterilerden geldi. Aynı dönemde, Trendyol satıcıları üzerinden 65 milyon ürünü müşterilerine gönderdi.
Trendyol, 27 Kasım-2 Aralık tarihleri arasında gerçekleşecek ikinci kampanya dönemi Efsane Kasım ile birlikte, ay boyunca 20 milyonu yurt dışı olmak üzere toplam 130 milyon ürünü müşterilerle buluşturmayı hedefliyor.

Kaynak: IHA
Haftanın Öne Çıkanları

Diyarbakır’ın Asırlık Lezzeti Menengiç Kahvesine Yoğun İlgi

2025-11-16 11:25 - Diyarbakır

Ersan Şen: İmamoğlu davasında örgüt iddiası çürürse ceza 28 yıla iner

2025-11-16 11:05 - Güncel

Barış Yarkadaş'ın canlı yayındaki iddiası olay oldu

2025-11-16 11:03 - Siyaset

CEM KÜÇÜK BU SEFER SAAT DE VERDİ: 'İBB'YE KAYYUM ATANMALI'

2025-11-15 13:36 - Güncel

Cemal Enginyurt Artık Kendi Kanalında Konuşacak

2025-11-14 13:54 - Siyaset

CHP'li belediye başkanından Bahçeli'ye ziyaret

2025-11-17 12:48 - Siyaset

MHP’den Hayırlı günler komşum ziyaretleri

2025-11-13 13:53 - Güncel

Bahçeli’den İmralı Çıkışı: Gerekirse Üç Arkadaşımla Birlikte Kendim Giderim

2025-11-18 14:05 - Siyaset

Ahmet Akın Kuvayımilliye ruhunu Ankara’ya taşıdı

2025-11-13 09:08 - Siyaset

Ensarioğlu’ndan Arslan’a anlamlı ziyaret

2025-11-18 10:55 - Diyarbakır

İlgili Haberler

İzmir’in verimli tarım arazilerinde ’yeşil altın’ hasadı

16:06 - Ekonomi

Valilik yaptı, belediye bozdu

10:12 - Ekonomi

O ilimizde topraksız marul yetiştiriciliği başladı

09:51 - Ekonomi

Düzce’de Manda Yetiştiriciliği Gelişiyor: 17 Damızlık Manda Boğası Üreticilere Teslim Edildi

12:43 - Ekonomi

Ford Otosan, Kadınları STEM Alanlarında Güçlendirmek İçin "Gelecek Hayalim Zirvesi"ni Düzenliyor

11:59 - Ekonomi

Günün Manşetleri

Diyarbakır’da Sosyal Medya Alarmı

16:11 - Diyarbakır

Diyarbakır’da Güneşli Hava Etkili: Kentte Bahar Tadında Bir Gün

16:09 - Diyarbakır

Amedspor’dan Zirve Hamlesi: Bandırmaspor’u 2-1 Geçti, Liderliği Aldı

16:04 - Diyarbakır

Sur’da dikkat çeken etkinlik

15:43 - Diyarbakır

Bağlar'da İşçiler Ücretlerini 8 Aydır Eksik ve Sosyal Hakları Ödenmiyor

15:41 - Diyarbakır