?>

Vatandaş doktor sayısının artırılmasını istedi

Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesinde vatandaşlar, ilçe devlet hastanesindeki doktor sayısının artırılmasını talep etti.

Güncel - 2 yıl önce

Kadın doğum doktorunun il sağlık müdürlüğü aracılığıyla ayda bir kez 1 günlük geçici görevle Beytüşşebap Devlet Hastanesine gönderildiğini belirten vatandaşlar, kalıcı doktor istedi. Kadın doğum doktorunun geldiği günlerde yoğunluk yaşandığını anlatan bölge halkı, doktor sayısının artırılmasını talep etti.
Haftanın Öne Çıkanları

Diyarbakır'da önümüzdeki 5 gün hava nasıl olacak?

2024-12-15 02:42 - Diyarbakır

Diyarbakır'da hacı adaylarına ücretsiz kart müjdesi

2024-12-14 23:17 - Diyarbakır

Kar, kış demeden eylemdeler

2024-12-15 16:54 - Diyarbakır

Sis, körfez ve güneş birleşti ortaya muhteşem manzara çıktı

2024-12-19 14:28 - Güncel

Erzincan’ın 8 ürünü coğrafi işaret alma yolunda

2024-12-20 20:59 - Güncel

Diyarbakır’da Özel Eğitim Kurumlarına Sıkı Denetim

2024-12-20 14:48 - Diyarbakır

Milli judocunun baba evine ateş düştü

2024-12-21 21:09 - Asayiş

Hakan Fidan Suriye'ye gidiyor

2024-12-20 17:59 - Güncel

Diyarbakır’da feci kazada 1 ölü, 1 yaralı

2024-12-16 16:13 - Diyarbakır

Sondakika! Ferdi Tayfur hastaneye kaldırıldı

2024-12-15 17:42 - Asayiş

İlgili Haberler

İkinci El Otomobil Düzenlemesi Uzatıldı

12:30 - Güncel

Van semalarında görsel şölen

00:40 - Güncel

Yarım ay, kızıl ve beyaz tonlarıyla hayran bıraktı

01:38 - Güncel

Babalar Günü’nde duygulandıran görüntüler

09:42 - Güncel

Çıralı Obruk Gölü son yağışlara rağmen su tutmadı

09:22 - Güncel

Günün Manşetleri

Diyarbakır’ın Dev Sağlık Yatırımında Son Durum

11:07 - Diyarbakır

Gaffar Amca Projesiyle Çocuklar Polislik Mesleğini Yakından Tanıyor

10:21 - Diyarbakır

Dicle Üniversitesi Gençlerin Tercih Rotasında:

10:15 - Diyarbakır

Diyarbakır Eğil’de Çiftçilere Tarım Aleti Desteği

09:51 - Diyarbakır

Diyarbakır’da 1 kişi evinde ölü bulundu

22:32 - Diyarbakır