<div><span><span>Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Bayraktar, New York'ta iş dünyasının temsilcileriyle ve yatırımcılarla bir araya geldi.</span></span></div> <div><span><span>Görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yapan Bakan Bayraktar, görüşmede artan enerji talebinin gündeme geldiğini söyledi.</span></span></div> <div><span><span>Bayraktar, "İthalat bağımlılığını sonlandırmaya ve iklim hedeflerine ulaşmaya kararlıyız" dedi. <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div> <div> </div>