<div><span><spansans-serif"">Bangladeş sağlık yetkililerine göre son 24 saatte dang humması nedeniyle 3 bin 15 yeni vaka bildirildi, 21 kişi hayatını kaybetti.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Böylece bu yıl ülkedeki dang humması vakaları 176 bin 810'a yükselirken ölü sayısı daa 867'ye çıktı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Yetkililer, ülkede bu yıl şimdiye kadar iyileşen toplam hasta sayısının 165 bin 680 olduğunu belirtti.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Haziran-eylül muson dönemi, sivrisinek kaynaklı hastalığa yatkın yüksek riskli bir ülke olarak kabul edilen Bangladeş'te dang humması mevsimidir. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>