<div><span><span>Cumhurbaşkanı Erdoğan, İstanbul'da Dolmabahçe Ofisi'nde, Somali Cumhurbaşkanı Hasan Şeyh Mahmud ile bir araya geldi.</span></span></div> <div><span><span>Dolmabahçe Ofisi'nde basına kapalı gerçekleştirilen görüşmede, iki liderin işgal rejiminin Gazze saldırıları ile bölgesel ve uluslararası konularının görüşüldüğü belirtildi.</span></span></div> <div><span><span>Görüşmede, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır ile Somali heyeti de yer aldı. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>