<div><span><span>Cakarta’nın Geçici Valisi Heru Budi Hartono’nun talimatıyla getirilen uygulama kapsamında kamu personeli, şehirdeki hava kirliliğini önlemek adına evden çalışacak.</span></span><span><span>Kamu personelinin yarısı, bugünden itibaren 2 ay boyunca, yüzde 25’i ise önümüzdeki aydan 21 Ekim’e kadar evden mesai yapacak.</span></span></div> <div><span><span>Personelin, gereksiz yere evlerinden ayrılmalarını engellemek adına denetleme yapılacak.</span></span><span><span>Hükümet, çevre kirliliği vergisi getirmeyi ve fabrikalarda denetimi artırmayı planlıyor.</span></span></div> <div></div> <div></div> <div></div> <div></div>