<div><span><span>Filistin katledilen sivillere tüm dünyadan sesler yükselmeye başlarken, Hamburg’da 20 gün sonra izinli olarak yapılacak olan mitin polis engeline takıldı. </span></span></div> <div><span><span>Hamburg İslam Şurası tarafından organize edilen "Filistin halkı da dahil olmak üzere Orta Doğu'daki halk ve barış için sesimizi barışçıl bir şekilde yükseltelim." sloganıyla yapılan mitinge yüzlerce kişi katıldı.</span></span></div> <div><span><span>Yaklaşık bin kişinin katıldığı mitinge çevre şehirlerden de takviye polis ve TOMA araçlarından oluşan 1500'ün üzerinde polis katılması dikkat çekti. </span></span></div> <div><span><span>Müslümanların ve camilerin yoğun olarak bulunduğu caddelerde polislerin ve TOMA'ların olması katılımcılar tarafından abartılı ve provoketif olarak bulundu. </span></span></div> <div><span><span>"Özgür Özgür Filistin ve Allahu Ekber" sloganları atatan göstericiler ellerinde, "Anti-Siyonizm, Anti-Semitizm" yazılı pankartlar taşıdı. </span></span></div> <div><span><span>"Soykırıma Dur vb. "israil bombalarına, Almanya hoşgörür" pankartları gösterildiği için basın açıklaması ve konuşma yapılmadan gösteriler iptal edildi. </span></span></div> <div><span><span>Bu arada Hamburg'da 25 Ekim Çarşamba günü sona eren gösteri yasağı da üçüncü defa değerlendirilerek pazar gününe kadar uzatıldı. <strong>(İLKHA) </strong></span></span></div> <div> </div>