<div><span><spansans-serif"">Mısır medyası, işgalci rejimin, Mısır'ın Refah kentinin güneyinde Mısır sınır muhafız güçlerine ait bir kuleyi bombalaması sonucu 9 askerin yaralandığını bildirdi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Filistinli kaynaklar ise, işgal güçlerinin Mısır ordusuna ait bir mevziyi bombaladığını ve olay yerine giderek yaralıları tahliye etmeye çalışan ambulansların seslerinin duyulduğunu aktardı.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">İşgal ordusu sözcüsü ise işgal rejimin tankının yanlışlıkla ateş açtığını iddia ederek olayı araştırdıklarını savundu.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Mısır tarafından bombalamayla ilgili henüz resmi bir açıklama yapılmadı. <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>