<div><span><spansans-serif"">Gazze Belediyesi'nden yapılan açıklamada, işgalci rejimin telefonla arayıp, Filistin Meydanı'ndaki ana belediye binasının bombalanacağı yönünde bir tehdit ilettiği belirtildi.</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">Ana belediye binasının belediyenin esas idaresinin genel merkezi olduğu ve yaklaşık 200 yıl önce inşa edilmiş bir tarihi bina olduğunun hatırlatıldığı açıklamada, şu çağrıda bulunuldu:</span></span></div> <div><span><spansans-serif"">"Binada şehrin belge ve arşivleri yer alıyor ve işgalcilerin bombalama tehdidini hayata geçirmek şehri büyük bir kaosa sürükler. Tüm uluslararası ve insani kuruluşları acilen müdahale etmeye ve işgali durdurmaya çağırıyoruz." <strong>(İLKHA)</strong></span></span></div>